In de maand februari zijn er weer meer kilometers gemaakt dan in de vorige maand. José reed er maar liefst 840 in het zonnige en warme Spanje en kwam hierdoor op de 3e plaats terecht samen met Geert. Trees deed daar met 760 km niet veel voor onder en staat daarmee nog steeds aan kop. Simon deed ook goede zaken en staat daarmee nog steeds op de 2e plaats. Ook Gerrit is weer op dreef en fietste deze maand 670 km bij elkaar.
Hierboven een mooie sfeerfoto van José vanuit het warme Spanje.
